25.8.10


Tittar på gamla bilder jag fick från Johanna idag. Glada minnen från Örebro och Skåne. Och snart är klassen på resande fot igen. Denna gång bär det av mot Jönköping. Jag har verkligen blivit berest de här två åren som jag hittils gått på Strömbäck! Och mer resa lär det ju bli med praktik och allt vad det är. Ska försöka klura ut hur det fungerar med tåg nu när vi far iväg nästa gång. Jag fattar liksom inte hur det funkar, vilket spår som är vilket och tågen ser ju alla lika ut och rätt så anonyma tycker jag dom är också... Bäst att lära sig hur det går till nu ifall jag måste åka tåg då jag ska iväg på praktik alldeles ensam! Jag ska hålla tummarna på att jag får en stad dit man kan flyga, det är så himla mycket enklare!

Hade tänk ta en sväng till dövföreningen ikväll. Men det grå vädret gör mig grymt opepp på att kliva utanför dörren. Ska nog ta tag i att översätta min samlade fakta kring Moderaterna som ska redovisas på måndag. Känns verkligen som att det kommer bli en kul kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar