14.8.10

Idag vaknade jag tidigt. Kan bero på att det blev en tidig kväll igår. Det fanns verkligen inget roligt att göra, jag och Sandra tittade i brist på annat på UmeTv och tyckte det var roligt. Då vet man verkligen att man har tråkigt!

Men, men. Det lönar sig att vara uppe med tuppen för jag hann ätafrukost, lägga mig en stund till och sedan avnjuta en kopp kaffe i sängen och ett avsnitt av True Blood innan Sofie hörde av sig och ville ses. Det blev en prommis först till Amadeus där vi fikade lite munkar, sen promenerade Sofie och jag vidare till Nydalasjön där vi satte oss på stranden och solade lite. Jag byggde ett sandslott och fick lite färg (mest på vänster axel). Efter det tog vi en lång, varm och svettig promenad hela vägen till coop där vi fixade MedMera-korten och blev shopexpress-kunder. Hur smidigt som helst jue.

Nu värker benen och jag är helt slut i huvudet, måste vara värmen. Ikväll tar jag det lungan. Bara jag och Moa hemma, kanske ska vi kika på en av de filmer jag köpte av Emelie förra veckan. Skulle vilja gå och köpa lite snarra också, men jag vet inte om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar