9.8.10

Det pulserar som ett gift i mina ådror och jag kan inte få nog.
Jag var till en början emot vampyrhajpen som drabbade världen för något år sedan nu. Länge försökte jag hålla mig på ett säkert avstånd. Byggde en mur av vitlök i fantasin. Men förgäves. Jag kunde inte motstå frestelsen och plötsligt hade jag klickat hem Twilightböckerna och så var jag fast. Inte sådär helt och hållet galet fast men jag läste ovanligt mycket och intensivt. Nu i dagarna har jag även börjat streama True blood och jag är såld! HERRE GUD! Hur har jag kunnat missa denna underbara serie?! Jag har sannerligen drabbats av svår vampyrfeber tror jag. Det dröjer nog inte länge innan jag klickat hem den där bokboxen.

1 kommentar:

  1. ooh! jag har sookie stackhouse serien som ljudbok på jobbet.. heltheltheeelt underbart!

    SvaraRadera