29.8.10

I skrivande stund är det någon sorts av rekord i datanörderi som slås i kollektivet. Malin (som flyttade upp till Umeå igår och huserar hos kollektivet en vecka innan det blir inflytt i korridor), Maja, Moa och jag sitter vid varsin dator och är så osociala man någonsin kan vara. Maja drog just igång spotify och är nu Dj på sitt alldeles eget 80-tals-disco. "Man får ju som bara lust att göra en flashdance!", utbrast hon precis och började härma den välkända koreografin.

Man skulle kort och gott kunna kalla det för en soft söndag då jag inte gör något av de vettiga sakerna jag egentligen borde syssla med.

1 kommentar:

  1. Tycker jag låter som en utmärkt ''spendera-så-lite-tid-som-möjligt-på-vettiga-saker-dag'' min söndag ser densamma ut, haha

    puss och kram!

    SvaraRadera