16.8.10

I skolan var allt sig likt. Förutom att klassen var mindre, det är i stort sett bara nya lärare och vi har fått ett nytt klassrum... Så vid närmare eftertanke var det kanske inte alls som vanligt...

Då jag kom hem idag låg en avi från posten på bordet. Eftersom jag inte kunde erinra mig om att jag beställt något blev jag ju genast nyfiken. Tankarna svävade iväg, var det Becka som skickat ett paket cookies eller var det en hemlig beundrare som kanske köpt den där bokboxen till mig? Jag hoppades på det senare alternativet (fast jag hade ju självklart blivit glad om det var kakor också). Men det var inget sånt utan bara mina solglasögon som jag köpte i sommras men lämnade tillbaka för att de var trasiga. Jag hade totalt glömt bort det och jag måste erkänna att jag blev lite besviken för jag hade förväntat mig någon rolig överraskning i det lilla paketet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar