27.8.10

I takt med att pengarna kommer in på kontot drar jag kortet och gör av med dem. Varför är det alltid så att allt man alltid ska ha hemma tar slut samtidigt? Men eftersom jag fick mer lön än vad jag trodde jag skulle få efter mina ynka tolv arbetsdagar i sommar så tänkte jag att det är värt det! Så jag passade på att unnna mig en massage idag. HUR SMÄRTSAMT SOM HELST! Men ack så skönt det är efteråt. Man känner sig lätt som en fjäder då alla knutar i nacken är utknådade. Dock sa massören att jag behöver gå på massage minst en gång i månaden för annars kommer jag typ alltid vara stel som en fryst fiskpinne. Hur ska man ha råd med det liksom? Känns lite som att allt blir bara dyrare och dyrare att köpa men studiebidraget förblir lika pluttigt. Lånepengarna känns ju inte lika kul att använda på något annat än mat och hyra dom är ju som inte ens mina...

1 kommentar:

  1. Leta reda på någon massösstudent som behöver lite extra cash?

    SvaraRadera