23.8.10


Idag känner jag mig lite gammal. Lillebror Jacob började gymnasiet idag! Hallå! Hur sjukt är inte det på en skala? Jag började nyss gymnasiet känns det som och nu gör han det... Räknade ut att det var fem år sedan jag började på PC så vid närmare eftertanke var det kanske inte så nyss... Fem år, det är en fjärdedel av mit liv! Slutsats; jag är på god väg mot ålderdomen i rasande fart.

Om tre år tar lille lillebror studenten. För mig kommer han typ alltid vara lika liten som på bilden.. Dessutom tar ju Terese studenten I ÅR!! Jag kan liksom bara inte fatta vart tiden tog vägen.
och jaa, han kommer nog hata mig för den bilden...

2 kommentarer:

  1. tror det är en storasyskongrej. andreas tyckte att jag är för gammal för att vara lillasyster när jag fyllde år sist, tror jag det var :P :)

    men tänk såhär - du kommer ju alltid vara klassens bä/ebis, så då kan ju inte han vara allt för gammal ;) höhö

    SvaraRadera
  2. Jag vet, Jens kom nyss intussande i köket och sa med ynklig röst "Linnea... jag mår så dåligt... jag är sjuk..." och såg ut som en femåring. Han tar studenten i år. Jesus.

    SvaraRadera