20.1.11

Jag skrev och skrev och skrev på hemprovet i psykologi och skulle precis spara när plötsligt gemet nere i högra hörnet knackade på rutan. "Det går inte spara just nu det är något fel på disketten." Jag fattade ingenting "VADÅ FÖR JÄVLA DISKETT???!" När använde man en diskett senast?! Mer hann jag inte tänka innan det blev krumelurer och sen blankt och så stängdes hela programmet ner. Hjärtat klappade snabbt och svetten rann. "HJÄLP MIG NÅGON!". Men det lilla fanskapet till gem "räddade" mitt dokument. Tack så mycket...NOT! Jag har all text kvar i ett wordpad dokument utan någon som helst ordning. All text jag skrivit står nu i en enda lång radda utan radbrytningar och alla mellanslag och sånt har blivit till långa koder så det går ju inte alls att använda den texten. Jag hatar den här datorn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar