31.7.10

N*E*R*D ställde in på grund av sjukdom och istället trollade yrangruppen fram Adam Tensta! För det var var ju lika coolt... NOT! Det blev nog KENT som var kvällens bästa. Regnet klarade vi oss ifrån också. En värd kväll. Förutom en sak, min fina nya blåa paraply blev beslagtaget..! På väg till förfesten stod regnet dock som spön i backen så vi bestämde oss för att ta paraflaxet fast man inte får ta med det in. Alex kom på att jag kunde gömma det i en buske sen och bara hämta det på vägen hem. Men efter förfesten kom han på att det var mycket smartare att smuggla det i byxorna. Så det gjorde han, och det funka. Väl osynliga för vakterna smugglade vi ner det insmugglade paraplyet i Beckas väska och festen var igång. Glada skuttade vi från scen till scen tills Becka och jag träffar på David som vill gå på Donken. Så vi går på Donken (som ligger utanför området). Självklart glömde vi paraflaxet i väskan när vi skulle in igen och den sura vakten la vantarna på det! Jag dog lite inombords och gick och tröstade mig med en nachotallrik. Men vad händer då? Jo när jag och Becka sitter där på den halvmeter höga kanten ner mot lekparken kommer en apradar brud och fetvurpar på mina nachos så det flyger chips och salsa! Men som sagt, det var en värd afton :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar