30.7.10

Lösnaglarna for av ganska fort eftersom jag knappt kunde knäppa byxorna med dem på. Så ja, jag får nog leva med det faktum att jag föralltid kommer att vara nagelbitare.

Ett litet magvirus förstörde början på min yranhelg och jag fick snällt stanna hemma igår och äta upp mig efter en onsdag utan mat. När The Ark klev upp på stortorget låg jag hemma i soffan med en skål glass och kikade på djurpolisen på Animal planet. Tur för mig att jag inte förlorar någe på att missa en dag trots att det blå tredagarsbandet pryder min efter föregående helg solbruna handled. Ikväll blir det dock röja med Becka och kanske en skvätt Tre apor. N*E*R*D, Melissa Horn, Kent, Krunegård, Familjen mfl. får stå för underhållningen i natt. Vi kanske ses i vimlet. Eftersom jag inte var ut igår har jag ingen spektakulär bild på Ola Salo eller Oskar Linnros att bjuda på men jag peppar upp mig själv (och alla andra som vill bli pepp) med denna bild från 2008


JUSTICE i Badhusparken. Jag, Becka och en full kille med glasögon. Ett av de bästa yranminnena någonsin! Do the D.A.N.C.E! Det tänker i alla fall jag göra! :D
(foto: the one and only Rebecka )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar