5.7.10

Mina arbetstider gör att jag i helgen har missat verenda soltimme! När solen ÄNTLIGEN tittar fram och värmer så pass att man faktiskt kan ha shorts så jobbar jag från 10-21 hela helgen! Så idag när jag har ledigt fram till klockan tre i eftermiddag så tänkte jag att jag skulle passa på att gå ner på stan för att köpa mig en ny klocka. Men så är det ju det att jag hatar att gå själv och ingen annan tycks vara vaken såhär dags så jag sitter fortfarande här hemma och segar. Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från min och mammas kvällspromenix i skogen förra veckan. Jag tänkta hotta upp det lite med nån flaschig HTML-kod men det ville som inte fungera idag (eller så beror det på att jag inte alls är lite skillad på HTML nu som jag var förr i tiden). Så jag struntar i det och så får vi se om mina kunskaper dyker upp lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar