7.7.10


Här sitter jag och har lite lätt ångest. Jag köpte ett par sandaler igår, dom var inte alls fasligt dyra 249 spänn kostade de. Och jag behöver dem eftersom de jag köpte ifjol inte går att gå i, fötterna glider ju fram så tårna går i backen! Vem som helst fattar ju att jag inte kan gå i dem! Plus att jag bara har vanliga tygskor att gå i annars och när det är varmt smälter ju tårna där i... Men så sitter jag här i alla fall och vet inte hur jag ska göra. Ska jag behålla dem eller inte? Egenligen har jag ju råd... men det känns bara så onödigt, sandaler kan jag ju bara använda nån månad till. Jag hittar hela tiden på anledningar att INTE lämna tillbaka dem, för innert inne vill jag helt enkelt inte det. Tänk bara så mycket pengar jag har sparat på att äta gratis här hemma nu några veckor! Snart ska jag promenera ner på stan med Maja och införksaffa mig en tredagarsbiljett till årets yra. Där ryker det ju tusen spänn bara sådär. Kanske promenerar jag ner i mina nya skor, kanske inte...

2 kommentarer:

  1. precis såna har jag vart på väg att köpa! :P behåll dem. du äter ju som sagt gratis, och i övrigt bor du otroligt billigt i umeå, så nog har du råd! ;) :)

    SvaraRadera