18.7.10



Kära vänner! Såhär har ni då aldrig sett mig förut! I gammelfarfars gamla regnställ, storstövlan och SCA-keps. Men jag ser faktiskt ut såhär ibland när jag far till stugan för att liksom komma bort från stan ett tag. Det är så skönt att bara vara på landet och göra ingenting. Ligga i hängmattan och läsa en bok, sola, bada (inte för att det blev mycket bada nu. Må hända att Näkten alltid varit kall men nu var det nog rekord! Jag doppade en tå och sen var det nog!) eller framför allt fiska! Det finns inget som jag tycker är mer avkopplande. Och så hör det ju som årstiden till, jag har alltid fiskat om sommaren. Tyvärr så tycker myggen om att vara på landet de med. Så just nu ser mina ben ut som, ja, jag vet inte vad. Kliar som fan gör det också men det är det värt!

4 kommentarer:

  1. PRECIS vad jag tänkte! OJ, så har jag då aldrig kunnat föreställa mig Lisette :)
    visst har det sin charm? :)

    SvaraRadera
  2. :) haha! nej, Inte direkt min vardagliga klädsel :D

    SvaraRadera
  3. nä, men tänk om du skulle komma sådär första dagen nu på ht? =D

    SvaraRadera
  4. haha ja.., det kanske jag ska göra?! eller inte.. undrans vad folk skulle tänka.. :D:D

    SvaraRadera