22.6.10

Igår var jag på Loppis på gården med Rebecka och Emelie, jag tror det ska bli min nya grej. Jag har alltid gillat gamla saker och historia liksom. Mitt problem är bara att jag är rädd för baciller och det känns som att det kryllar av dem bland alla begagnade prylar. Det kan ju inte vara en slump att det heter LOPPmarknad liksom!

Igår köpte jag också äntligen en systemkamera. Jag har suktat efter den som elgiganten hade i bladet förra veckan så igår gjorde jag slag i saken och köpte en. Min nya regel är att pengarna man får tillbaka från skatten måste gå till något roligt. Inte bara mat och hyra.

Idag har jag läst ut teoriboken och fotat en massa onödigt i olika vinklar, som typ min bästa kaffekopp



och bananerna.



Jag hittade också alldeles nyss en kul skiva på spotify med bara one hit wonders från 90-talet. Jag försöker peppa mig med den, idag blir det ju mörkare och än har inte sommaren kommit hit. Igår var den här och nosade men inte mer. Man blir ju deprimerad.

1 kommentar:

  1. heja dig och heja kamera! =D
    skattepengar bör verkligen gå till något roligt, för de har man ju ändå inte räknar med! =)

    SvaraRadera