21.6.10

Det var väl en faslig tur att jag inte blundade i lördags! DET VAR DET FINASTE JAG SETT!! Jag och Stina hade som plan att bara se själva vigseln, men när det var över kunde vi inte sluta titta. Ja erkänner att vi faktiskt tittade HELA dagen, fram till att sändningen slutade. Igår såg vi även små reprissnuttar bara för att få se Daniel torka tårarna i kyrkan om och om igen..!

Men efter en hel dag framför tv:n kände vi att nu får det vara nog! Så igår bestämde vi oss för att fara ut i Strömsunds stora björnskog och spana efter djur. Jag hade hoppats på att se en björn men, vi fick nöja oss med en uggla och en sork... Efter en stunds spanande från bil och till fots lessnade jag och Stina. Så medans de inbitna skogspojkarna traskade vidare i jakt på vilt passade vi på att göra naturfilm. Så därför hade jag tänkt bjuda på ett rykande färst avsnitt av mitt i naturen med extramaterial. Men som vanligt är det tekniken som bestämmer över männsikan. Min dator vill uppenbarligen inte att ni ska få se detta mästerverk till film. Tyvärr. Och eftersom vi varken hann med att fota sorken eller ugglan så får ni se en actionfylld bild av Stina;

Ett mästerverk kallat "Jag trodde jag såg en björn". Denna bild är för att verkligen bevisa att vi var ute och inte satt inne och tittade på Viktoria och Daniel- reprissnuttar hela dagen!

2 kommentarer: