15.8.11


Sommaren var kort, de absolut sista dagarna regnar bort

Regnet står som spön i backen utanför. Det har smattrat sådär mysigt på rutorna hela dagen (för visst är det mysigt när man vet att man inte behöver gå ut i pissvädret). En perfekt dag att mysa i en oversize flanellskjorta och skitigt hår. Dricka en kopp kaffe eller två. Se dåliga serier på tv och lite smått börja tvätta och packa innan det bär av norrut igen. Gjort lite teori också, drar mig verkligen för att göra de där proven. De tar så oerhört lång tid så jag skjuter hela tiden upp det med dåliga ursäkter, men idag sa jag till mig själv att det fan var på tiden. Gick hur bra som helst. Klapp på axeln. Jag önskar bara att jag var lite mer motiverad att göra det färdigt. Just nu har jag egentligen ingen som helst lust eller ork att göra det. Jag bara gör det. Sakta men säkert, jag har det inom räckhåll...

oerhört dåligt fejkad bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar