11.8.11



Det sista sommarlovet bara flög förbi

Det här var det sista sommarlovet. Över på en grisblink, eller ja, i stort sett över. Det är en vecka kvar och jag ska vrida ur varje droppe ledighet. Surpla i mig det sista och njuta av det. För även om jag längtar tillbaka till lägenheten, min säng och skolan så är det ju bra härligt att vara ledig! Som vanligt har jag inte kunnat bocka av en enda punkt på "Det-här-ska-jag-göra-i-sommar-listan". Men det hör som lite till att man inte hinner med allt man planerat. Jag är nöjd ändå. Robert har i skrivande stund just anlänt till Umeå en vecka innan mig. Så nu kan jag breda ut mig i hela sängen (läs den lilla bäddsoffan) den kommande veckan utan att han mosas mot väggen likt en fluga under en ihoprullad tidning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar