25.4.11

Tillbaka i Umeå. Det är VÅR i björkarnas stad. Ja, nästintill sommar faktiskt. Man märker det på värmen och solen och på de människor som flockas på torget/apberget likt fiskmåsar runt en tappad varmkorv. Imorse hade jag lite tid att slå ihjäl medan Robert klippte sig. Så jag pasade på att bära ner vinterskor och jackor i källaren och prydligt ställa in sommarskorna i skogarderoben. Kändes hur bra som helst! Den soliga dagen till ära införskaffade jag också ett par nya Converse på vår lilla shoppingrunda. I år är jag tillbaka på de vita. För tillfället är jag hos Robert, har precis betalat räkningar. Kollektivets internet har varit nere i snart två veckor. Det är verkligen inte förrän det försvinner som man förstår hur beroende man faktiskt är av det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar