25.2.11

Målar naglarna svarta. Har nog inte haft det sedan högstadiet, då var det ju nio svarta och en röd som gällde. Haha, hur jag nu hade kommit på det?! Kände att nu när jag har fått långa naglar för första gången i mitt liv (ja, jag har slutat bita, tro det eller ej!) så ska jag nog måla dem svarta igen. Jag har köpt toning till håret också, mörkare än jag brukar ha. På högstadiet ville jag färga det svart, vill minnas att mamma inte alls diggade den idén. En piercing ville jag ha också, jag tror knappt att jag vågade fråga mamma. Om håret var förbjudet så tror jag inte att en piercing varit så populärt heller! Hoppas dock att håret blir lite mer brunt än svart idag.

En liten video vi såg på psykologin idag. Kan du se hur många gånger det vita laget passar bollen mellan sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar