23.6.11

Jag väntade hemma hela dagen, kändes onödigt att fara iväg innan jobbet. När klockan väl börjar bli jobb och jag rullar ut cyklen börjar det regna. Jag blir stressad. Vill komma till jobbet innan det står som spön i backen. När jag kommer fram är det dubbelbokat och jag ska tydligen inte vara där fast schemat säger det klart och tydligt. Irriterad var ordet när jag cyklade hemåt. Dagens I-landproblem jag vet. Tur för mig att tv1000 visar Astrid Lindgrenfilmer så att jag har något att göra nu när jag plötsligt blev ledig. Astrid blir man aldrig för gammal för!

Imorgon är det midsommar och som vanligt är det regn på väderkartan. Jag styr kosan (eller snarare busschauffören på sextitrean) mot Strömsund och bästa Stina! Det kommer bli "rooooliiii". Jag peppar för en kul helg med ett bra avslut då jag på söndag äntligen får träffa bästa Robert igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar