29.6.11

Det här inlägget är egentligen på teckenspråk, men tydligen är jag för dum för att lägga upp en film...

"Jag vaknade imorse och kom på att det var länge sedan jag tecknade nu, därför passar jag på att göra en "vlogg" idag. Idag är det första dagen på hela lovet som det är soligt och varmt. Därför är dagens plan att åka till Toppnäset där mormor och morfar har stuga. Känner mig så himla blek och tråkig nu när lillebror kommit hem från Turkiet alldeles sådär brun och fin. Så jag passar på att sola hela dagen! Imorse åkte Robert till Umeå för på fredag ska han flyga därifrån till Stockholm och fira att hans moster fyller 40. Så jag är ensam i helgen, då ska jag passa på att åka till stugan och fiska lite i pappas nya båt. Fiska är inte riktigt Roberts grej men jag tycker det är det bästa som finns så jag kan ju passa på nu i helgen. Nästa helg tar jag med mig honom dit för det är den enda helg vi båda är lediga tror jag. Jaa, annars vet jag inte om jag har så många andra planer den närmsta framtiden. Jag är ledig hela veckan till på måndag sen börjar jag jobba intensivt i tre veckor. Det blir nog bra tror jag..!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar