4.6.11

Dagen i bilder

Robert och jag tog oss en liten promenad i solskenet.







Vid strandpromenaden växte det rätt så mycket maskrosor så jag passade på att öva på att binda en krans.

Tyvärr blåste det lite för mycket så den satt inte riktigt på plats...surt.

R.




Gårddagen i bilder

Martin och jag utsåg oss själva till grillmästare. Det var hans kyckling-grillspett med honung mot mina rosmarin-marinerade kycklingfiléer, båda tävlade också i klassen halloumi. Jag vann kycklingen och han vann nog ost-deltävlingen om jag får bedöma det hela.



Efter en god middag på Ålidhem cyklade jag och Robert vidre ner mot statoil där vi mötte upp Anna, Camilla, Erica, Vickie, Bea, David och Emil. I gemensam trupp vandrade vi ner mot älven för att grilla (för mig och Robert blev det efterrätt)

Självklart fick Iris följa med matte Erica. Iris är söt. Iris är min idol.

Camilla.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar