8.9.10

Lite stressad blev jag allt imorse. Till att börja med var jag sen med allt, i vanliga fall brukar jag kunna hålla mitt tighta schema. Ducsha 5.47-5.56 torka/klä mig 5.56-6.00, sminka mig 6.00-6.08 och fixa håret 6.08-6.15. Men imorse vet jag inte alls vad som hände. Frukosten brukar vara uppväten kring halv sju men idag var klockan plötsligt nästan kvart i! Jag fick panik och kutade som fan ut till bussen. Men där fanns ingen busshållplats kvar!! Stressad som aldrig förr kutade jag vidare till Ålidhem Centrum. Hur kan man bara flytta på busshållplatser från en dag till en annan utan att informera om det?! Jag som hatar stress på morgonen, det förstör ju hela dagen.

På tal om stress så känns det som att det är så himla mycket jag måste göra nu. Jag vet knappt vart jag ska börja så därför jag jag i stort sett ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar