14.9.10

Idag var potatisen slut på Konsum. Man kan undra vart världen är på väg. Det ska alltid finnas potatis när man vill ha..!

Förutom potatisbristen lider jag också av lätt pratik-panik-ångest. TVÅ VECKOR I OKÄND STAD ENSAM!! Lite pengaångest tynger mig också då det snart trillar ner en psykologibok i brevlådan för mer än 300 spänn plus terminsavgiften. Så kommer det gå matpengar i Jönköping också.. Tur att vitkålen bara kostar 1:-/kilo den här veckan!
Resterande måltider denna vecka blir det kålpudding.

Ska försöka mig på att skriva etikuppgiften ikväll innan IDOL börjar (jag vet att jag alltid säger att jag inte ska se det, men så tänker man "jag ska bara se uttagningen" och så plötsligt sitter man där på finalfredagen med en skål popcorn i knät. "Jag ska bara" är farligt...) Stereon sprider ljuva toner av KENT och jag känner mig sådär lagomt peppad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar