25.12.11

(här skulle det vara en bild på granen lillebror har pyntat iår, men jag hittar inte kortläsaren eller sladden...)


Mat,kalle,paket,mat,mat,mat. Jag är mätt och jag tackar för alla fina klappar samtidigt som jag undrar vart gränser för vuxen går, jag trodde att efter man fyllt 20 slutade man att få så mycket julklappar..? Fastän jag är mätt sitter jag här och peppar för nästa middag. Farmors födelsedagsmiddag som vi ska äta ikväll. Det brukar alltid vara så god mat hos farmor så jag tänkte att jag inte skulle äta så mycket idag. Men jag har gått förbi polkagrisskålen lite för många gånger nu.. Imorgon blir det mer mat för då är det "kusinmiddag" och så är ju kylen full av rester så jag antar att det blir en hel del äta i mellandagarna.., som vanligt med andra ord..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar